دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 


قیمت محصول : 1350000 تومان


برند : Canon


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190


 


نقد و بررسی تخصصی

اکثر ما دوست داریم لحظات شیرین زندگی را در یک قاب خوش رنگ ثبت کنیم. نگه داشتن حال خوب در یک عکس زیبا یکی از قشنگ‌ترین کارهایی است که می‌توانیم بکنیم. این روزها به لطف دوربین‌های دیجیتال کامپکت، راحت‌تر از همیشه می‌توان خاطره بازی کرد. شرکت‌های نام‌آور دوربین سازی ابزارهایی را در اختیار ما گذاشته‌اند که با کمی آموزش و البته کمی ذوق و سلیقه می‌توانیم زیباترین عکس‌های ممکن را گرفته و سال‌های سال از مرور کردن آن لحظه‌های ثبت شده لذت ببریم. در سال‌هایی که زندگی می‌کنیم عکاسی از هر زمانی ساده‌تر شده است. نور مناسب، سوژه‌ی خوب، یک فشار انگشت و تمام! فرقی نمی‌کند در چه شرایطی باشید. تنها کافیست دوربین را به سمت منظره‌ی دلخواه بگیریم و با یک فشار کوچک انگشت یک لحظه را به زیباترین شکل برای همیشه ثبت کنیم. لحظه‌ی سال تحویل، تولد خودتان یا مراسم ازدواج صمیمی‌ترین دوستتان. دوربین‌های ببین و بگیر ساده‌ترین شیوه‌ی عکاسی را با کیفیتی فوق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهند. به خاطر محبوبیت، کارایی مناسب و سادگی در نحوه‌ی استفاده شرکت‌های بزرگ و معروفی ساخت دوربین‌های Point&Shoot یا همان ببین و بگیر را در دستور کار خود قرار داده‌اند. می‌خواهیم با هم ببینیم این دوربین‌ها چه مزایایی دارند. چگونه کار می‌کنند. چگونه می‌توانیم بهترین نتیجه را از کار کردن با آن‌ها بگیریم و اصلن برای به دست آوردن یک عکس خوب چه قواعدی را باید رعایت کنیم. و البته در کنار این‌ها شما را با یک دوربین کوچک اما کارآمد آشنا کنیم. دوربینی که نام یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های معتبر دنیا را بر پیشانی خود دارد. شرکت ژاپنی کانن!

معرفی

دوربین‌های سری IXUS کانن که از محبوب‌ترین دوربین‌های کامپکت در دنیا هستند، در بازار ایالات‌متحده بانام سری ELPH و در بازار ژاپن بانام IXY شناخته می‌شوند. دوربین‌هایی با اندازه‌ی بسیار کوچک اما کارایی بالا که در هر موقعیتی می‌توانند همراه خوبی برای کاربر خود باشند. این سری دوربین در چندین مدل و با تفاوت‌های جزئی عرضه می‌شوند. بستگی به میزان هزینه‌ی مورد نظر کاربر و نیازهای او، طیف وسیعی از انتخاب در خانواده‌ی IXUS در دسترس است. هر فرد با هر سنی با اندکی آموزش و البته آزمون و خطا می‌تواند بهترین نتیجه را از عکاسی با این دوربین تجربه کند. این سری دوربین‌هایی هستند که به نام Point & Shoot یا «ببین و بگیر» مشهورند. دوربین‌هایی که تنها با نشانه رفتن سوژه و فشار دادن کلید شاتر آن‌ها می‌توان یک عکس خوب ثبت کرد. قیمت بسیار مناسب، کاربری ساده  و هزینه‌ی نگهداری ناچیز از دیگر ویژگی‌های این دوربین‌هاست. Ixus 190 دوربینی سبک و جمع‌وجور از این سری است. این دوربین تنها 137 گرم وزن دارد و به راحتی درون جیب جا می‌گیرد.

بدنه

بدنه‌ی Ixus 190 از فلز مات ساخته شده و همین نکته ظاهری جذاب و دوست داشتنی به این دوربین داده است. این محصول کانن که در گروه دوربین‌های  Ultracompact یا خیلی کوچک دسته بندی می‌شود، بسیار سبک و خوش‌دست است و کاربر می‌تواند به‌ راحتی و بدون خستگی ساعت‌ها با آن عکاسی یا فیلم‌برداری کند. دکمه‌ی خاموش و روشن و دکمه‌ی شاتر در بالای دوربین قرارگرفته و در کنار دکمه‌ی شاتر دو شکاف کوچک وجود دارد که برای نصب بند دستی یا بند گردنی است. دور دکمه‌ی شاتر یک حلقه تعبیه شده که با جابجا کردن آن به سمت چپ و راست می‌توان به بزرگنمایی 10 برابری دوربین دسترسی پیدا کرد. فلاش این دوربین که می‌تواند نور مفید تا شعاع ۳ متری دوربین را فراهم کند در بالای لنز قرارگرفته است. در کنار صفحه‌نمایش ۲.۷ اینچی دوربین، دکمه پخش، فیلم‌برداری و منو قرار گرفته و در میان آن‌ها کلید پنج‌حالته‌ی تنظیمات تعبیه شده است. کلیدها در کنار هم و در بهترین جای ممکن قرار گرفته‌اند و تنها پس از چند بار استفاده محل آن‌ها در ذهن کاربر به خوبی حک می‌شود. نوع طراحی کلیدها به گونه‌ای انجام شده که دسترسی به آن‌ها بسیار راحت باشد. ارائه‌ی این دوربین در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی دست کاربر را برای انتخابی مطابق سلیقه‌‌اش باز می‌گذارد.

سنسور

این دوربین UltraCompact از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و با داشتن بزرگ‌نمایی 10 برابری اپتیکال یک دوربین مناسب برای افرادی است که می‌خواهد در هر لحظه امکان ثبت اتفاقات اطراف خود را با کیفیت خوب داشته باشند ساخته است. حسگر این دوربین از نوع  CCD است. حسگرهای CCD معمولا در نور طبیعی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. این دوربین دارای یک صفحه نمایشگر ۲.۷ اینچی است که تمام اطلاعات مورد نیاز کاربر روی آن نشان داده می‌شود. از آن‌جایی که در دوربین‌های کامپکت نسل جدید چشمی یا منظره‌یاب حذف شده است، این صفحه نمایش وظیفه‌ی نشان دادن قاب مورد نظر کاربر را بر عهده دارد.

لنز

 

با روشن شدن دوربین لنز آن به سمت بیرون باز می‌شود. فاصله کانونی آن 4.3 تا 43.0 میلی‌متر و محدوده دیافراگم آن F/3-6.9 است. همان‌طور که روی بدنه دوربین نوشته‌شده Ixus 190 بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 4 برابر دارد. این دوربین دارای لرزشگیر تصویر دیجیتالی است و تا حدود زیادی لرزش‌های دست را هنگام عکاسی و فیلم‌برداری کم می‌کند. حداقل فاصله فوکوس نرمال این دوربین 5 سانتی‌متر و در حالت ماکرو 1 سانتی‌متر است.

فیلم برداری

 

از نکات جذاب دوربین‌های دیجیتال کامپکت توانایی فیلمبرداری با کیفیت خوب و در هر شرایط نوری است. دوربین IXUS 190 می‌تواند با کیفیت HD (720p) و با حداکثر سرعت 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. فرمت فیلم این دوربین MPEG-4,H.264 است و ضبط صدای آن تنها از یک کانال صورت می‌گیرد. تصاویر ضبط‌شده روی کارت حافظه SD، SDHC، SDXC ذخیره می‌شود. فیلمبرداری توسط این دوربین بسیار ساده است و بدون نیاز به هیچ تغییری کافیست کلید شروع فیلمبرداری که در صفحه‌ی پشتی قرار گرفته است را فشار دهید.

عکسبرداری

کیفیت 20 مگاپیکسلی این دوربین امکان ثبت عکس‌هایی با وضوح بالا را ممکن می‌سازد. کاربر می‌تواند سرعت شاتر را از حداکثر 1/2000 ثانیه تا حداقل 15 ثانیه تنظیم کند. بنابراین عکاسی از محیط‌هایی با نور شدید مانند ساحل تا محیط‌هایی با نور بسیار کم (به شرطی که دوربین روی سه پایه باشد) ممکن می‌شود. حساسیت این دوربین از 100 شروع‌شده و تا 1600 قابل‌تغییر است و این توانایی از IXUS 190 دوربینی مناسب برای عکاسی از اجسام در حال حرکت یا عکاسی از محیط‌های با نور کم ساخته است. این دوربین دارای توانایی عکاسی زمان‌دار در بازه‌های 2 و 10 ثانیه‌ای و همچنین عکاسی پیاپی با سرعت  0.8 فریم بر ثانیه است. از دیگر امکانات این دوربین می‌توان به تکنولوژی تشخیص چهره و تکنولوژی تشخیص لبخند اشاره کرد. باتری لیتیوم یونی استاندارد از نوع NB-11L/ NB-11LH که انرژی مورد نیاز برای این دوربین را تأمین می‌کند یکی از قوی‌ترین باتری‌های دوربین‌های کامپکت در این ابعاد است.

جمع بندی

کار کردن با دوربین‌های کامپکت از ابتدا قرار بود بسیار ساده باشد. کارخانه‌های بزرگ دوربین‌های کامپکت را به گونه‌ای می‌سازند که تمامی تنظیمات به‌صورت خودکار انجام شده و تنها با فشار یک دکمه عکاسی انجام شود. IXUS 190 یکی از بهترین دوربین‌های سری الترا کامپکت کانن است که بسیار سبک و جمع‌وجور ساخته شده، به‌ راحتی در یک جیب کوچک جا می‌شود و می‌توانید همه‌جا آن را همراه خود داشته باشید. قیمت این دوربین نسبت به قابلیت‌ها و کیفیت خوب فیلم و عکس بسیار خوب و ارزان است. این‌ موارد در کنار کیفیت بالای ساخت و قطعات به کار رفته در آن از IXUS 190 دوربینی با ارزش خرید بالا ساخته است.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190
دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190

 


 

















مشخصات، قیمت و خرید دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 ...







رتبه: ۳٫۴ - ‏۱۰ مرورخرید اینترنتی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 و قیمت انواع دوربین عکاسی کانن از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های دوربین عکاسی کانن با بهترین ...





دوربین کانن Canon IXUS 190 | مرکز دوربین های دیجیتال







رتبه: ۵ - ‏۱ رأیدوربین کانن جدید IXUS 190 دوربینی با بدنه ی ای کوچک و سبک و کیفیت عکسی مناسب و ایده ... عمر باتری این دوربین با توجه به استانداردهای CIPA 220 عکس است .





Canon IXUS 190 Digital Camera دوربین دیجیتال کانن مدل ...







رتبه: ۴٫۵ - ‏۲ رأی - ‏‎ریال ۹٬۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۰٬۲۱۳٬۵۰۰Canon IXUS 190 Digital Camera دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190. از 950,000 تا 2,021,350 تومان ... 1,360,000 تومان. دوربین عکاسی دیجیتال مدل IXUS 190 کانن.





دوربین کانن ixus 190 | قیمت روز دوربین عکاسی کانن + ...





مشخصات فنی ، قیمت و خرید دوربین کانن ixus 190 | دوربین عکاسی کامپکت ... حفظ کرده و جهت حفظ وضوح و کیفیت عکس سوژه را در بهترین حالت فوکوس قرار می‌دهد.






لیست قیمت دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 | ترب






‎ریال ۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۵٬۳۰۰٬۰۰۰
خرید دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 ، خرید Canon IXUS 190 Digital Camera ، لیست قیمت دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 ، لیست قیمت Canon IXUS 190 ...





مشخصات ، قیمت و خرید دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190





جدیدترین مدل های دوربین عکاسی با بهترین قیمت , خرید اینترنتی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 , دوربین «کانن» مدل «IXUS 190» دوربینی با بدنه‌ی کوچک، ...






دوربین کانن مدل Canon IXUS 190





حسگر ۲.۳/۱ اینچی CCD لرزش گیر الکترونیکی تصویر پردازشگر تصویر DIGIC 4+ زوم اپتیکال ۱۰ برابری تا ۴ برابر زوم دیجیتال نمایشگر ۲.۷ اینچی LCD ...






دوربین کانن Canon IXUS 190 - فروشگاه دوربین دیجیتال





دوربین کانن Canon IXUS 190 ,دوربین عکاسی ,فروش دوربین عکاسی,خرید دوربین عکاسی. ... عمر باتری این دوربین با توجه به استانداردهای CIPA 220 عکس است .






بررسی قیمت و مشخصات فنی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190





دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 دوربین «کانن» مدل «IXUS 190» دوربینی با بدنه‌ی کوچک، سبک و کیفیت عکسی مطلوب است که حسگر CCD 20 مگاپیکسلی دارد.






دوربین عکاسی کانن مدل IXUS 190 | فروشگاه اینترنتی تاپ ...





دوربین «کانن» مدل «IXUS 190» دوربینی با بدنه‌ی کوچک، سبک و کیفیت عکسی مطلوب است که حسگر CCD 20 مگاپیکسلی دارد. این دوربین با کیفیت HD 720 ...






دوربین دیجیتال کانن Canon IXUS 190 Digital ... - نورنگار







رتبه: ۵ - ‏۷۵ مرور۸ بهمن ۱۳۹۷ - دوربین کانن IXUS 190 silver از یک باطری شارژی لیتیوم یون استفاده می کند . مشاهده مشخصات و قیمت دوربین کانن IXUS 190 در سایت نورنگار.





دوربین‌های کامپکت کانن | ارسال رایگان و 1 روزه | ثبت سفارش ...





دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot IXUS 185 Camera Black. ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان ... دوربین دیجیتال کانن Canon IXUS 190 Digital Camera Silver. ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان.






قيمت فروش کانن Canon IXUS 190 | میهن مارکت





دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 190 ... IXUS 190. محدوده قیمت (ریال), 13,700,000 تا 13,700,000. نوع دوربین, حرفه ای - SLR ... مشخصات لنز, مدل لنز.






قیمت خرید و فروش دوربين عكاسی ديجيتال كانن-Canon IXUS ...





قیمت روز فروشندگان دوربين عكاسی ديجيتال كانن-Canon IXUS 190 برای مقایسه قیمت و ... دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 Canon IXUS 190 Digital Camera.






بررسی دوربین کنون Canon IXUS 190 - آپارات







▶ 0:59

۱۹ اسفند ۱۳۹۶
بررسی دوربین کنون Canon IXUS 190. 858 .... دوربین دیجیتال عکاسی canon SX60 HS کنون ... معرفی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 90D.






تست دوربین دیجیتال CANON IXUS 190 - آپارات







▶ 0:43

۲ فروردین ۱۳۹۷
http://revideo.ir بررسی تخصصی موبایل، تلویزیون، خودرو، لپتاپ، بازی، نرم افزار، لوازم خانگی و ...






دوربین عکاسی کانن مدل IXUS 190 با قیمت ارزان و گارانتی ...





خرید دوربین عکاسی کانن مدلIXUS 190 با 36 ماه گارانتی شرکت پارس الرمس و 24 ساعت مهلت تست برای خرید از سایت ایران کانن تضمین اصالت کالا.






دوربین عکاسی کانن IXUS 190 - فروشگاه عصر دیجیتال





دوربین عکاسی کانن IXUS 190 مجهز به حسگر 20 مگاپیکسلی می باشد و دارای حالت ... لرزشگیر تصویر دوربین دیجیتال کانن ایکسوز 190 به شما اجازه می دهد عکس ...






دوربین دیجیتال کانن مدل Canon IXUS 190 Digital Camera ...





برسی و معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 این دوربین از سبکترین و باشکوه ترین دوربین های کانن برای عکسبرداری توسط افراد مبتدی.






بهترین دوربین عکاسی کانن با قیمت مناسب در سال 2019 ...







رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط تاپ‌تریندوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV به همراه لنز 24-105 میلی متر F4 L IS II ..... دوربین کانن IXUS 190 از جمله دوربین‌های کامپکت ارزان‌قیمت و میان‌رده‌ای است که در ...





بهترین دوربین های کامپکت با قیمت زیر 2 میلیون تومان - ...





۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 ... دوربین کانن IXUS 190 از جمله دوربین‌های کامپکت ارزان‌قیمت و میان‌رده‌ای است که در ژانویه ی ۲۰۱۷ معرفی شد و در ...






دوربين ديجيتال Canon مدل IXUS 190 | کنون | فروشگاه ...





دوربين ديجيتال Canon مدل IXUS 190 ؛ فروش آنلاين انواع دوربین عکاسی دیجیتال کنون با قيمت مناسب و گارانتی اصلی در فروشگاه اينترنتی طيف سنتر.






دوربین دیجیتال - دوربین عکاسی خانگی - کامپکت استاندارد





دوربین کامپکت کانن Canon IXUS 190 ... دوربین کامپکت کانن مدل اکسوز285 با سنسور 20.2 مگاپیکسل،با زوم 12 برابر ،با کیفیت فیلم برداریFUll HD ودارای ...






دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 | شماره کالا : 7747563 - ...





۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190. دوربین تقریبا دست دوم کاملا سالم هست، خیلی کم ازش استفاده کردم و یه دوره‌ای بر حسب نیاز خریداری شد که الان ...






دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 - فروشگاه رادرام





دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 محصول شرکت ژاپنی کانن یکی از بهترین دوربین‌ های سری الترا کامپکت آن می باشد، این محصول شامل حالت‌ های عملکرد خودکار ...






دوربین عکاسی CANON IXUS 190





دوربین عکاسی CANON IXUS 190 از سری دوربین های IXUS کانن می باشد که از بهترین ... با توجه به سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین ، عکس های گرفته شده از وضوح ...






قیمت خرید دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 Canon IXUS ...







رتبه: ۱۰۰% - ‏۱۰۰ رأیفروشگاه اینترنتی هدف ، خرید محصولات دیجیتال ،لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، قطعات کامپیوتر ، دوربین ، گجت ، خریداینترنتی ، لیست بهترین قیمت ، فروش و خرید ...





معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 - کوچه باغ سبز





معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190. دوربین «کانن» مدل «IXUS 190» دوربینی با بدنه‌ی کوچک، سبک و کیفیت عکسی مطلوب است که حسگر CCD 20 ...






دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 - فروشگاه افرامارت





۱۰ تیر ۱۳۹۸ - دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 Canon IXUS 190 Digital Camera ... دوربین فیلمبرداری پاناسونیک
مدل HC-X1 دوربین فیلمبرداری ...






دوربین كانن Canon IXUS 190 - فروشگاه نیکاسون







رتبه: ۹۱۰ - ‏ ۱ مرورفروشگاه نیکاسون (مرکز دوربین ) از سال 84 فعالیت خود را در زمینه معرفی و مشاوره سپس عرضه محصولات عکاسی دیجیتال را شروع نموده و دارای جواز کسب به شماره 2958 ...





بازی می | دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 - خانه





دوربین «کانن» مدل «IXUS 190» دوربینی با بدنه‌ی کوچک، سبک و کیفیت عکسی مطلوب است که حسگر CCD 20 مگاپیکسلی دارد. این دوربین با کیفیت HD 720 ...






دوربین عکاسی کانون Canon IXUS 190 - فروشگاه شاتر شاپ





دوربین «کانن» مدل «IXUS 190» دوربینی با بدنه‌ی کوچک، سبک و کیفیت عکسی مطلوب است که حسگر CCD 20 مگاپیکسلی دارد. این دوربین با کیفیت HD 720 ...













تصاویر بیشتر برای دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








Buy Canon IXUS 190 20 MP Digital Camera with 10x ...



ترجمه این صفحه



رتبه: ۳٫۵ - ‏۱۸۵ مرورAmazon.in: Buy Canon IXUS 190 20 MP Digital Camera with 10x Optical Zoom, ... Model Number, 190, SNY_W830PS_BLK, SNY_W830PS_SIR, DSC-WX220 ...


Price‏: ‏₹ 7,999.00 FREE Delivery. Details

You Save‏: ‏₹ 496.00 (6%)






مشخصات - قیمت و خرید دوربین دیجیتال کانن LXUS 190







رتبه: ۳ - ‏۸ مرورخرید دوربین دیجیتال کانن LXUS 190 با قیمت فروش مناسب در فروشگاه ... عمر باتری این دوربین با توجه به استانداردهای CIPA 220 عکس است. ... دوربین IXUS 190 ...





دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 - تخفیفیو | Takhfifio





دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و با داشتن بزرگ‌نمایی 10 برابری اپتیکال یک دوربین مناسب برای افرادی است که ...






دوربین کانن مدل canon ixus-190 - فروشگاه محصولات دیجیتال





مشتري گرامي لطفا قبل از خريد براي اطلاع از موجودي و قیمت تماس حاصل فرماييد. توضیحات محصول; مشخصات فنی; نظرات کاربران. مشخصات کلی ...






Canon IXUS 190 - Cameras - Canon UK



ترجمه این صفحه

Take a look at a more detailed look into the Canon IXUS 190. Our stylish compact camera is easy to carry with you wherever you go.






دوربین عکاسی Canon مدل IXUS 190 | ایران بازار - IranBazar







رتبه: ۵ - ‏۴ مرورخرید دوربین عکاسی Canon مدل IXUS 190 از فروشگاه اینترنتی ایران بازار بزرگترین مرکز خرید ایرانی. به همراه ارائه کد تخفیف و قرعه کشی با عضویت در ...





معرفی و بررسی دوربین Canon PowerShot IXUS 180 ...





برای معرفی دوربین Canon PowerShot IXUS 180 ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که .... یک باتری لیتیوم مدل NB-11LH تامین می شود که با شارژ کامل آن میتوان تا 190 ... دوربین دیجیتال کانن مدل ixus 180 | دوربین کانن PowerShot IXUS 180 | کانن ...






کانن پاورشات SX150 IS - شیپور





۲۵ تیر ۱۳۹۸ - دوربین کانن کامپکت مدل IXUS 190 در شیپور-عکس کوچک 4 ... دوربین دیجیتال مدل SX260 HS همراه رم 32 گیگاب در شیپور-عکس کوچک 6 ...






استعلام دوربین عکاسی CANON مدل IXUS 190 - آگهی شماره ...





استعلام دوربین عکاسی CANON مدل IXUS 190, تجهیزات و لوازم عکاسی و رادیوگرافی, استعلام code 1860686.






Canon IXUS 190 - Cameras - Canon South Africa



ترجمه این صفحه

Take a look at a more detailed look into the Canon IXUS 190. Our stylish compact camera is easy to carry with you wherever you go.






دوربین دیجیتال کانن مدل Canon IXUS 190 • دیجی سنتر





دوربین عکاسی کانن مدل Canon PowerShot IXUS 190 IS یا همان ELPH 190 یکی از دوربین های کامپکت عالی ساخت شرکت Canon میباشد. دوربین دیجیتال Canon ...






مشخصات و قیمت روز خرید و فروش دوربین دیجیتال کانن ...





(Canon IXUS 120 IS (IXY 220، دوربین دیجیتال کانن ایکسوز 120 آی اس. مدل, دوربین دیجیتال کانن ایکسوز 120 آی اس (آی ایکس وای 220 آی اس). محدوده دقت حسگر ...






Canon New IXUS 190 and IXUS 185 Digital Compact ...



ترجمه این صفحه

Canon New IXUS 190 and IXUS 185 Digital Compact Camera ... IXUS 190 supports Wi-Fi/NFC connectivity for easy remote shooting that facilitates self-portraits and exploration of more interesting angles, .... Model, Suggested Retail Price.






دوربین دیجیتال کانن مدل ixus 190 | زن امروزی





دوربین دیجیتال کانن مدل ixus 190 صحنه های مورد علاقه شما را با رزولوشن HD و سرعت 24 فريم بر ثانيه وهمچنین با ایزوی AUTO, 100, 200, 400, 800, 1600 AUTO ISO: ...






دوربین عکاسی دیجیتال مدل IXUS 190 کانن - فروشگاه ...







رتبه: ۴٫۸ - ‏۵۲ مرورفروشگاه اینترنتی آلباما, آلباما، فروشگاه آنلاین موبایل، کفش، تجهیزات الکترونیک،ساعت ، لوازم خانگی، عطر، مبلمان، کالاهای ورزشی، زیبایی و سلامت، پوشاک و ...





Canon IXUS 190 20MP Digital Camera Online at Lowest ...



ترجمه این صفحه


شروع از ‎₹۸٬۹۹۵٫۰۰
Brand, Canon. Model, IXUS 190 20MP Digital Camera. Model Name, IXUS 190. Model Number, 190. Color, Blue. Type, Digital Camera. Effective Pixels, 20 MP.


Model‏: ‏IXUS 190 20MP Digital Camera






لیست قیمت دوربین دیجیتال (قیمت روز دوربین کامپکت و ...







رتبه: ۳٫۱ - ‏۷۷۸ رأی۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - در لیست قیمت دوربین دیجیتال تمرکز اصلی ما روی دوربین های کامپکت و DSLR از برندهای کانن ، نیکون ، فوجی فیلم و همچنین دوربینهای ... مدل. نوع سنسور و دقت. حداقل و حداکثر سرعت شاتر. اندازه و دقت مانیتور ..... Ixus 190 HS.





قیمت دوربین | خرید دوربین | دوربین دیجیتال ... - پارس کانن





۱۶ دی ۱۳۹۴ - دوربین دیجیتال کانن IXUS 265 HS دارای سنسور BSI-CMOS با ابعاد 1/2.3 (6.17 .... دوربین کانن IXUS 265 جایگزین مدل IXUS 255 HS شده است. ... عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 265 HS هستند که با قیمت 190 پوند / 200 دلار و ...






دوربین عکاسی کانن | Canon IXUS 500 HS





دوربین عکس برداری کانن IXUS 500 HS، كه به دوربین کانن ELPH 520 HS نیز معروف ... دوربین دیجیتال کانن IXUS 500 HS طراحی بسیار شیک و ساده ای دارد، این طراحی ... با یک باطری قلمی كار می كند، كه در حالت شارژ كامل برای گرفتن 190 عكس انرژی ...






(Canon IXUS 1000 HS (IXY 50S زیبایی در کنار کیفیت ...





۱۶ آذر ۱۳۹۵ - این دوربین به همراه باتری و کارت حافظه 190 گرم وزن دارد و گوشه‌های آن گرد ساخته شده به طوری که به ... دوربین عکاسی کانن پاورشات SD4500 IS / Digital IXUS 1000 HS / IXY 50S ... البته رزولوشن عکس به 2.5 مگاپیکسل کاهش می‌یابد.






Canon ELPH 520 HS - IXUS 500 HS - فروشگاه پیکسل





دوربینی كوچك با قابلیت‌های بالا - مناسب برای عكاسی خانوادگی و جمع‌های دوستانه، ... دوازده سال پس از معرفی اولین مدل سری IXUS كانن، كه محصولی بسیار موفق بود، هنوز ...






دوربین کانن 20 مگاپیکسل اچ دی ixus 190 canon - بانه دات کام





۱۷ تیر ۱۳۹۸ - دوربین ixus 190 canon با زوم اپتیکال 10 برابر و دوربین 20 مگاپیکسلی ... دوربین عکاسی دیجیتال کانن SX710 HS Canon Digital Camera ... زوم دیجیتال 4 برابری، توان ضبط جزئیات زیاد را دارد که عکس یا فیلم را با کیفیت ...






Canon Digital IXUS - Wikipedia



ترجمه این صفحه

The Digital IXUS is a series of digital cameras released by Canon. It is a line of ultracompact ... This article uses the Digital IXUS model names unless otherwise stated. ... The same camera models are released in Europe, the US, and Japan under .... and 1080p FullHD video capabilities as opposed to ELPH 190IS model.






Canon IXUS 185 /Elph 180 Black Digital Compact Camera



ترجمه این صفحه

Amazon.com : Canon IXUS 185 /Elph 180 Black Digital Compact Camera (International Model No Warranty) : Camera & Photo. ... Canon PowerShot ELPH 190 Digital Camera w/ 10x Optical Zoom and Image Stabilization - Wi-Fi & NFC ...






Canon IXUS 190 Digital Camera - Gadgex



ترجمه این صفحه

Model 190 Model Name IXUS Item Weight 440 g Package Dimensions 15.7 x 14.1 ... MB Resolution 20 Included Components Camera, Memory Card, Camera Ca.






Canon IXUS 190 Digital Camera Black - Price, ...



ترجمه این صفحه

Buy Canon IXUS 190 Digital Camera Black online. Checkout its specifications, features, customer reviews & price on Croma.com.






Canon IXUS 190 Compact 20 MP Digital Camera, 1: ...



ترجمه این صفحه



رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۹ مرورProduct Dimensions: 2.4 x 9.5 x 5.7 cm ; 122 g; Boxed-product Weight: 499 g; Batteries 1 Lithium ion batteries required. (included); Item model number: ...





دوربین | فروشگاه اینترنتی آلتون





دوربین چاپ سریع پولاروید مدل CUBE+Lifestyle (قرمز). (0) ... دوربین کانن مدل IXUS 185. (0) ... دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini HELLO KITTY. (0).






دانلود کانن کمرا کانکت Canon Camera Connect 2.2.20.12 ...





دانلود رایگان جدیدترین و آخرین ورژن کانن کمرا کانکت Canon Camera Connect برنامه ... [ویژگی ها و مدل های سازگار] ... IXUS 190/285 HS / 180/182/275 HS / 265 HS






دانلود رایگان دفترچه راهنمای فارسی ... - فروشگاه کانن مرکزی





دانلود رایگان دفترچه راهنمای فارسی دوربینهای عکاسی دیجیتال کانن. ... روش کار با دوربین عکاسی کانن مدل IXUS1000 · Canon IXUS 1000 · روش کار با دوربین ...






Canon IXUS 190 Digital Camera Black | Officeworks



ترجمه این صفحه


‎A$۱۸۸٫۰۰ - ‏موجود در انبار
Keep the Canon IXUS 190 in your pocket and be prepared for beautiful photos everyday.





Canon IXUS Digital Cameras Price List in the Philippines ...



ترجمه این صفحه

Canon IXUS Digital Camera price list 2019 in the Philippines. You can check ... Canon IXUS 190 (PowerShot ELPH 200 IS / IXY 210). Compact ... Latest model.






Canon IXUS 190 Compact Digital Camera (Black) | JB Hi-Fi



ترجمه این صفحه



رتبه: ۴٫۶ - ‏۵ رأیCanon IXUS 190 Compact Digital Camera (Black). Model: IXUS190BK ... IXUS 190 allows for stunning poster sized prints with its 20.0 Megapixels and DiG!





Canon Digital IXUS 190 IS Point & Shoot Camera - Price, ...



ترجمه این صفحه


‎₹۷٬۹۹۹٫۰۰ - ‏موجود در انبار
Cameras have come a long way and have evolved a lot. The Canon Digital IXUS 190 IS Point & Shoot Camera camera has CCD Sensor sensor. As far as the ...


Battery‏: ‏Rechargeable, Li-ion Battery

Resolution‏: ‏20 MP Resolution


Sensor‏: ‏CCD Sensor






Canon IXUS 190 - Flipkart



ترجمه این صفحه



رتبه: ۴ - ‏۳۱ مرورCanon IXUS 190 (20 MP, 10x Optical Zoom, 10x Digital Zoom, Blue) ... 16 GB Memory Card, Camera,Warranty Card, Wrist Strap, Battery, Battery Charger, Carry ... Canon. Model Number. 190. Series. IXUS. Model Name. 190. Brand Color.





Shop Canon IXUS 190 Digital Compact Camera ...



ترجمه این صفحه

Shop for Canon IXUS 190 Digital Compact Camera (International Model No Warranty). Get free delivery at Overstock - Your Online Cameras & Camcorders ...






Canon IXUS 190 Black Digital Compact Camera ... - ...



ترجمه این صفحه

Amazon Canada: Canon IXUS 190 Black Digital Compact Camera (International Model No Warranty)






دوربین دیجیتال کانن IXUS 130 - دوربین مدار بسته





این مدل تا به این جا افتخار باریک‌ترین دوربین سری IXUS کانن را با قطر تنها 18 میلی‌متر در قطورترین قسمت به خود اختصاص داده است. همانند دیگر مدل‌های IXUS کار ...






Canon IXUS 190 Review - Conclusion | Photography Blog



ترجمه این صفحه



رتبه: ۳ - ‏بازبینی توسط Amy Davies۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - The Canon IXUS 190 features a 20 megapixel sensor, 10x zoom lens, 3-inch ... Read our in-depth Canon IXUS 190 review to find out if it can compete with ... but it's probably easier if you let the camera decide for you if you're using the ... Best Digital Cameras Best Digital Cameras · Best DSLRs Best DSLRs ...





Buy Canon IXUS 190 Digital Camera | Harvey Norman AU



ترجمه این صفحه


‎A$۲۲۸٫۰۰
Sleek and compact, the Canon IXUS 190 Digital Camera perfectly captures unique moments between friends and family. Relive important milestones and ...





Connect your Canon IXUS 190 to your Android phone via ...



- ترجمه این صفحه



▶ 4:34

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطCanon Camera Assist
Learn how to connect your Canon IXUS 190 to your android mobile device with our Camera Connect app via ...






Canon IXUS 190 Digital Camera Black price in Bahrain, ...



ترجمه این صفحه

Buy Canon IXUS 190 Digital Camera Black from Sharaf DG Online at Best Prices in UAE. Check Canon IXUS 190 ... Digital Camera Black. Model no : IXUS190.






Jual Canon Digital IXUS 190 (Black) - Doss



ترجمه این صفحه


‎IDR ۱٬۹۸۶٬۰۰۰٫۰۰
Canon Digital IXUS 190 (Black) A pocketable point-and-shoot with versatile zoom lens, the black PowerShot ELPH 190 IS Digital Camera from Canon is a sleek, ...





Canon IXUS 190 Digital Camera Price in BD-Ryans ...



ترجمه این صفحه

Canon IXUS 190 Black Digital Camera. Product Id: 23.010.140. Regular Price Tk 12,100. Special Price Tk 11,500. Quick Overview. Model - Canon IXUS 190






How to take a better photo by a digital camera (Canon IXUS ...



- ترجمه این صفحه

۲۸ دی ۱۳۹۶ - DSLR Cameras: Which is better for a beginner - Nikon or Canon? Which model? 234,964 Views · Which is the better camera, a Canon ixus 155 ...






Canon IXUS 190 Digital Camera - Black - Kogan.com



ترجمه این صفحه



رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۰ مرور - ‏‎A$۱۸۹٫۰۰ - ‏موجود در انبارBuy Canon IXUS 190 Digital Camera - Black from Kogan.com. Go everywhere with this pocket-sized camera. 20.0 MP CCD sensor and DiG!C 4+ imaging ...





Canon IXUS 190 Point and Shoot Camera Best Price in ...



ترجمه این صفحه



۱ رأیCheck Canon IXUS 190 Point and Shoot Camera Specs And Reviews. Compare Canon IXUS 190 Point ... 2 Years Extended Warranty for Digital Camera @ Rs.1111*+2 More. ▻ 1 Year Accidental + ... Series, Digital IXUS. Model, IXUS 190.





Canon IXUS 190 | Kalasiguda, Secunderabad | Paras N ...



ترجمه این صفحه

View Canon IXUS 190, details & specifications from Paras N Paras, a leading ... Dealer of Canon Digital Camera in Kalasiguda, Secunderabad, Telangana. ... within a sleek, compact body, now has a new, improved second-generation model.






190 canon ixus Prices | Compare Prices & Shop Online ...



ترجمه این صفحه

Related Articles. See All Articles >. Top Picks. previous. Canon Ixus 185 Digital Camera - Silver · R1 389.00 · View Offer · Canon Ixus 185 Digital Camera - Red.






Canon IXUS 190 Digital Camera - Silver



ترجمه این صفحه

PRODUCT HIGHLIGHTS. The Canon IXUS 190 Digital Camera has a DiG!C 4+ imaging processor and a 20MP CCD sensor for vibrant and sharp photographs, ...






خرید | فروش | صوتی و تصویری | تلویزیون | دوربین | فیلم | ...





آگهی‌ خرید و فروش تلویزیون، دوربین، فیلم، ضبط صوت، DVD، پروژکتور نو و دسته دوم با قیمت ... گیرنده دیجیتال|صوتی و تصویری|مشهد_عبادی|دیوار ... تلوزیون رنگی ۲۱اینچ ۲۱اینچ سامسونگ|تلویزیون و پروژکتور|مشهد_قاسم آباد (شهرک غرب) ... دوربین canon مدل IXUS 190|دوربین عکاسی و فیلم‌برداری|مشهد_فرامرز عباسی|دیوار.






Canon IXUS 190 Black Digital Compact Camera ...



- ترجمه این صفحه

Buy Canon IXUS 190 Black Digital Compact Camera (International Model No Warranty) at Walmart.com.






Canon IXUS 190 | Ted's Cameras



ترجمه این صفحه


‎A$۱۹۹٫۹۵
This handy little pocket model, the Canon IXUS 190 features a well rounded ... in the family-friendly digital compact camera market and this New IXUS 190 does ...





Buy Canon Digital Camera IXUS 190 20MP Black - Digital ...



ترجمه این صفحه

Buy Canon Digital Camera IXUS 190 20MP Black online at the best price and ... Model Name. IXUS 190. Canon IXUS 190. Take a look at a more detailed look ...






CANON Ixus 190 Digital Camera - Switched On Electronics



ترجمه این صفحه

Go everywhere with this pocket-sized camera. A slim design boasting impressive 10x zoom makes IXUS 190 the perfect everyday camera for capturing candid ...






قیمت دوربین دیجیتال کانن IXUS 190





دوربین - آی تی قیمت در مورد دوربین دیجیتال کانن IXUS 190 برای شما توضیح میدهد : کمپانی کانن دوربينی کوچک و سبک با مدل IXUS 190 تولید کرده است كه حسگر ...






Canon IXUS 190 Silver Digital Camera - Ryansgo



ترجمه این صفحه

Model, Canon IXUS 190. Display Size. 2.7. Lens, 4.3 - 43.0 mm (35 mm equivalent: 24 - 240 mm). Resolutions, 20.0 Mega pixels. Video (Res.) (HD) 1280 x 720, ...






دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز 18-55 میلی ...





۸ دقیقه پیش - دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر DC III. افزودن به ... دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 دوربین دیجیتال کانن مدل ...






Canon - Steve's Digicams



ترجمه این صفحه

Digital camera reviews - amateur to professional cameras, the latest industry news, public ... the Digital IXUS and the EOS (Electro-Optical System) group of DSLR cameras. ... Alternatively, you can browse the Canon camera reviews by model number to the left. .... Camera Canon PowerShot ELPH 190 IS Review thumbnail.






دوربین عکاسی کانن - نمایندگی کانن





دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 800D به همراه لنز ۱۸-۱۳۵ ..... های دیجیتال خود را با نمونه RC701 آغاز کرده و آن ها را توسط دوربین های PowerShot و Digital IXUS توسعه داد.






قیمت خرید دوربین دیجیتال کانن مدل Canon IXUS 160 Black ...





Canon IXUS 160 Black دارای حساسیت نوری ISO 1600 با سرعت ۲ فریم بر ثانیه زوم ترکیبی دستی و خودکاراست قیمت کانن IXUS 160 به همراه گارانتی 36ماهه و ارسال ...






دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190 - بهترین فروشنده





دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 190. دوربین «کانن» مدل «IXUS 190» دوربینی با بدنه‌ی کوچک، سبک و کیفیت عکسی مطلوب است که حسگر CCD 20 مگاپیکسلی دارد ...






Popular Photography



- ترجمه این صفحه


جلد 63، شماره 6 - ‏مجله
VISIT ouR WEB SITEVAT A MB RitifiG Cambridge Camera Exchange, Inc. ... Spikes e Folds to a mere 24" C One Degree Digital Spot Meter .......... .239'5 ' Compact . ... .a-e..i.,iei1 cLPH (IXUS) 198” , ELPNIIXUSI49OZKII 259.95 CANON ELPN Ir. ..... Compendium 190 Page 800k.... .....44.95 ZEISS Ikon Camera 1926-1939..





Target canon camera



ترجمه این صفحه

Digital Camera Canon EOS REBEL EOS T5 1200D Instruction Manual 530 pages. ... The Canon PowerShot SX210 IS camera is the latest travel-zoom model to hit ... my point and shoot camera, which was the Canon Ixus 80, bought in 2009. .... is worth Gopro canon powershot elph 190 digital camera motorola dual digital ...






Canon 70d hard reset - The Global Beauty Group



ترجمه این صفحه

2 MP CMOS Digital SLR Camera 18-135mm And 55-250IS STM 32GB .... camera, such as Canon EOS series, Canon PowerShot series, Canon IXUS ... An Introduction to Using Off-Camera Flash with the Canon 70D & Promaster FL190 Here is an ... I tried to do that, but this model (EOS 70D) seems to have a battery for the ...






Powershot pro electric staple gun 9100 manual



ترجمه این صفحه

A 4-megapixel digicam, Canon's Powershot S400 Digital Elph, receives a perfect 10 ... 181730 $50 Black and Decker BDL190S Bullseye auto leveling laser and stud sensor ... Victory Model RS-2D-S6 Commercial Reach-In Refrigerator. .... Arrow electric staple gun instructions; 850mAh Camera Replacement Battery for ...






Canon 70d hard reset



ترجمه این صفحه

Canon EOS 70D Digital SLR Camera (Body Only) If you were used to capturing ... Canon IXUS etc. if i plug the camera into the computer i can still see all of the .... Hopefully, Canon will either abandon this model or take it's time in creating a .... to Using Off-Camera Flash with the Canon 70D & Promaster FL190 Here is an ...